Наукова періодика України | Sententiae | ||
Секундант С. "Учиться философствовать": роль истории философии и теории аргументации в реформе философского образования / С. Секундант // Sententiae. - 2018. - Vol. 37, Iss. 1. - С. 219-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/senten_2018_1_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Секундант С. "Учиться философствовать": роль истории философии и теории аргументации в реформе философского образования / С. Секундант // Sententiae. - 2018. - Vol. 37, Iss. 1. - С. 219-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/senten_2018_1_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |