Наукова періодика України Рідна школа


Бондар Л. 
В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар // Рідна школа. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_7_20
Висвітлено ідеї В.О. Сухомлинського, що стосуються дитячої творчості як основи розумового розвитку. Зазначено про розвиток образного мислення та творчих здібностей у дітей через створення казок. Наголошено на значенні природи як джерела виховання. Проаналізовано погляди В.О. Сухомлинського на проблему дитячого мислення як складової ширшої проблеми – розумового виховання. Розкрито вплив характеру праці та суспільного життя школярів на розвиток природжених задатків як передумов розвитку талантів і здібностей особистості. Окреслено напрями удосконалення роботи з підготовки учнів до творчої діяльності. Визначено основні умови формування таланту індивіда.Освещены идеи В.А. Сухомлинского, касающиеся детского творчества как основы умственного развития. Отмечено развитие образного мышления и творческих способностей у детей через создание сказок. Отмечено значение природы в качестве источника воспитания. Проанализированы взгляды В.А. Сухомлинского на проблему детского мышления как составляющую более широкой проблемы – умственного воспитания. Раскрыто влияние характера труда и общественной жизни школьников на развитие врожденных задатков как предпосылок развития талантов и способностей личности. Очерчены направления совершенствования работы по подготовке учащихся к творческой деятельности. Определены основные условия формирования таланта индивида.Disclosed ideas of V. Sukhomlinskyi on children's creativity as the basis of mental retardation. Marked the development of creative thinking and creative skills in children through the creation of fairy tales. The significance of nature as a source of education. Fixed sights V. Sukhomlinskyi the problem of children's thinking as a component of a larger problem – intellectual education. Opened influence the nature of work and social life of schoolchildren on the development of innate instincts as a prerequisite for the development of talents and abilities. Listed direction of improving the preparation of students for creative work. Defined the basic conditions for the formation of the individual talent.З метою створення умов для особистісного розвитку дитини шляхом удосконалення розумового виховання учнів початкової школи актуалізовано розробку нового змісту навчання та виховання у загальноосвітній школі, якому має бути підпорядковане і змістове наповнення підручників. У контексті розробки якісно нових підручників, спрямованих на формування в дітей бажання та вміння вчитися, розглянуто теоретично обґрунтовані та практично перевірені ідеї В. О. Сухомлинського про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів. Відзначено новаторство і значущість його педагогічних положень, в яких закладено об’єктивні вимоги до сучасної педагогічної освіти.С целью создания условий для личностного развития ребенка путем совершенствования умственного воспитания учащихся начальной школы актуализирована разработка нового содержания обучения и воспитания в общеобразовательной школе, которому должно быть подчинено и содержательное наполнение учебников. В контексте разработки качественно новых учебников, направленных на формирование у детей желания и умения учиться, рассмотрены теоретически обоснованные и практически проверенные идеи В. А. Сухомлинского об учебнике как средстве умственного развития младших школьников. Отмечено новаторство и значимость его педагогических положений, в которых заложено объективные требования к современному педагогическому образованию.In the article the theoretically grounded and tested by practice ideas of V. O. Sukhomlynskyi about textbook as a means of mental development of primary pupils are lighted out, innovation and the importance of it's teaching positions in order to the modern elementary school are shown.
  Повний текст PDF - 134.81 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондар Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондар Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар // Рідна школа. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_7_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондар Леся Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського