Наукова періодика України Рідна школа


Проценко Л. 
Інформатизація освітнього простору навчального закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_8
З метою розробки науково-методичного забезпечення нової інформаційної методики викладання розглянуто особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп'ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовано, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференціація процесів комп'ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів. Наведена схема сформованого інформативно-освітнього середовища Бердянської гімназії № 1 «Надія» демонструє управління освітнім процесом на основі оперативного обміну інформацією та методологічної єдності педагогічних й інструментально-технологічних підходів у навчанні. За результатами впровадження проекту «Модель інформатизації освітнього простору Гімназія № 1 “Надія”» побудовано схематичну модель формування інформаційної компетентності гімназистів. Констатовано, що застосування інформаційних і мультимедійних технологій у навчально-виховному процесі поряд із традиційними сприяє підвищенню його ефективності, вдосконаленню професійної майстерності педагога та розвитку компетентної особистості учня.С целью разработки научно-методического обеспечения новой информационной методики преподавания рассмотрены особенности внедрения мультимедийных средств обучения и информационно-компьютерных технологий в дидактическую систему учебного заведения. Обосновано, что конкретность и определенность информационно-логических моделей и алгоритмов, а также последовательность и дифференциация процессов компьютеризации позволяют ученикам и учителям гимназии овладевать новым программным обеспечением и специфическими мультимедийными педагогическими технологиями для изучения предметов по основным и дополнительным курсам. Приведенная схема сформированной информационно-образовательной среды Бердянской гимназии № 1 представляет управление образовательным процессом на основе оперативного обмена информацией и методологического единства педагогических и инструментально-технологических подходов в обучении. По результатам реализации проекта «Модель информатизации образовательного пространства Гимназия № 1"Надежда"» построена схематическая модель формирования информационной компетентности гимназистов. Констатировано, что применение информационных и мультимедийных технологий в учебно-воспитательном процессе наряду с традиционными способствует повышению его эффективности, совершенствованию профессионального мастерства педагога и развитию компетентной личности ученика.The article deals with the particular ways to implement multimedia training tools and Information and computer technology in the didactic system of secondary school. The specificity and certainty of information and logical models and algorithms, as well as the sequence and differentiation processes of computerization allows the students and the teachers of Gymnasium to learn successfully anew software programme for studying curricular and extracurricular subjects.
  Повний текст PDF - 359.502 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Проценко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Проценко Л. Інформатизація освітнього простору навчального закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського