Наукова періодика України Рідна школа


Войникова О. 
Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього / О. Войникова // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_16
Висвітлено найважливіші особливості обдарованих дітей та розкрито поняття «обдарованість». Запропоновано моделі організації роботи з обдарованою та здібною молоддю у загально-навчальних закладах. Розглянуто основні напрями організаційно-освітньої роботи у Бердянській гімназії № 1 «Надія» щодо сприяння інтелектуальному, емоційному та соціальному розвитку обдарованого учня. Визначено основні пріоритети у роботі з обдарованою молоддю, які реалізовано через інформаційно-логічну модель підпрограми «Обдарованість» інноваційного проекту «Школа майбутнього». Зазначена модель складається з двох взаємопов’язаних блоків – освітнього та інформаційного – і має на меті формування компетентної особистості випускника гімназії. Проаналізовано основні технології та системи організації педагогічної діяльності сучасних учених з означеної проблематики. Обгрунтовано напрями розробленої програми роботи з обдарованими дітьми у складі проекту «Школа майбутнього», що успішно запроваджується у навчально-виховний процес гімназії. Зроблено висновок, що в роботі з обдарованою молоддю важливим є розкриття та реалізація творчого потенціалу дитини за допомогою інтегрованих у навчальний процес технологій.Освещены важнейшие особенности одаренных детей и раскрыто понятие «одаренность». Предложены модели организации работы с одаренной и способной молодежью в общеобразовательных учебных заведениях. Рассмотрены основные направления организационно-образовательной работы в Бердянской гимназии № 1 по содействию интеллектуальному, эмоциональному и социальному развитию одаренного ученика. Определены основные приоритеты в работе с одаренной молодежью, которые реализованы через информационно-логическую модель подпрограммы «Одаренность» инновационного проекта «Школа будущего». Указанная модель состоит из двух взаимосвязанных блоков – образовательного и информационного – и имеет целью формирование компетентной личности выпускника гимназии. Проанализированы основные технологии и системы организации педагогической деятельности современных ученых по обозначенной проблематике. Обоснованы направления разработанной программы работы с одаренными детьми в составе проекта «Школа будущего», которая успешно внедряется в учебно-воспитательный процесс гимназии. Сделан вывод, что в работе с одаренной молодежью важным является раскрытие и реализация творческого потенциала ребенка с помощью интегрированных в учебный процесс технологий.This article highlights the main directions of the organizational-educational work with gifted youth in Berdyansk gymnasium № 1 «Nadia». The educational process of the establishment includes an innovative project «School of the Future». Attention is paid to the basic technologies and systems of educational activities offered by modern scho¬lars on this subject. It represents the main directions of the unique educational model and the effectiveness of work with gifted children in the system of the project «School of the Future», which has been successfully implemented in the educational process in the gymnasium over last three years.
  Повний текст PDF - 926.845 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Войникова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Войникова О. Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього / О. Войникова // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського