Наукова періодика України Рідна школа


Вагіна Н. 
Математичні засоби розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму / Н. Вагіна, І. Іщенко // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_12
За умови упровадження концепції профільного навчання у старшій школі актуалізовано проблему розкриття міжпредметних зв’язків природничо-математичних і гуманітарних дисциплін, а також ролі математичних знань і вмінь у забезпеченні системності наукових знань учнів гуманітарних класів. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму засобами математики, використання математичних понять і методів при вивченні мов і літератури, навчання школярів елементів математичної лінгвістики на етапах передпрофільної та профільної підготовки. Підкреслено, що встановлення міжпредметних зв'язків у навчанні є фактором комплексного впливу на особистість й забезпечує взаємодію всіх дидактичних принципів у контексті інтеграції знань.В условиях внедрения концепции профильного обучения в старшей школе актуализирована проблема раскрытия межпредметных связей естественно-математических и гуманитарных дисциплин, а также роли математических знаний и умений в обеспечении системности научных знаний учеников гуманитарных классов. Освещены теоретические и практические аспекты развития профильных интересов учащихся гуманитарных классов филологического направления средствами математики, использование математических понятий и методов при изучении языков и литературы, обучение школьников элементам математической лингвистики на этапах предпрофильной и профильной подготовки. Подчеркнуто, что установление межпредметных связей в обучении является фактором комплексного воздействия на личность и обеспечивает взаимодействие всех дидактических принципов в контексте интеграции знаний.The article deals with the theoretical and practical aspects of the development of specialized interests of students from humanitarian classes of the philological direction by means of establishing interdisciplinary communications of mathematics, using mathematical concepts and methods while studying languages and literature, training the students the elements of mathematical linguistics at stages before the profile preparation and during the profile preparation as itself.
  Повний текст PDF - 691.898 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вагіна Н.
  • Іщенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вагіна Н. Математичні засоби розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму / Н. Вагіна, І. Іщенко // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вагіна Наталя Степанівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського