Наукова періодика України Рідна школа


Докашенко В. 
Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов (На прикладі Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет") / В. Докашенко, Л. Зєня // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_5
Висвітлено зміст понять «педагогічне середовище», «освітнє середовище» та «культурне навчальне середовище». Наведено структурну модель організації освітнього середовища та відзначено його багатофакторність та багатофункціональність. Визначено компоненти освітнього середовища професійної підготовки вчителя: суб’єкти освітнього процесу, соціальний, просторово-предметний і технологічний компоненти. Значну увагу приділено формуванню психологічної готовності майбутнього фахівця до роботи в середовищі двох лінгвокультур одночасно. Розкрито сутність підходів психологічного супроводу процесу професійної підготовки вчителя іноземних мов: індивідуального консультування, тренінгових практик, моніторингу психологічного стану студентів, підвищення психологічної грамотності. Охарактеризовано місце міжнародної співпраці Інститут іноземних мов у формуванні ключових педагогічних компетентностей майбутніх педагогів.Раскрыто содержание понятий «педагогическая среда», «образовательная среда» и «культурная учебная среда». Приведена структурная модель организации образовательной среды и отмечена ее многофакторность и многофункциональность. Определены компоненты образовательной среды профессиональной подготовки учителя: субъекты образовательного процесса, социальный, пространственно-предметный и технологический компоненты. Значительное внимание уделено формированию психологической готовности будущего специалиста к работе в среде двух лингвокультур одновременно. Раскрыта сущность подходов к психологическому сопровождению процесса профессиональной подготовки учителя иностранных языков: индивидуального консультирования, тренинговых практик, мониторинга психологического состояния студентов, повышение психологической грамотности. Охарактеризовано место международного сотрудничества Института иностранных языков в формировании ключевых педагогических компетентностей будущих педагогов.Elucidated is the meaning of "pedagogical environment", "educational environment" and "cultural learning environment." Contained is the structural model of the educational environment and noted its factoriality and versatility. Defined are the components of the educational environment training of teachers: subjects of the educational process, the social component of space-objective component, technological component. Special attention is paid to the formation of psychological readiness for future professional work in the environment of two linguistic cultures simultaneously. Disclosed is the essence of psychological approaches to support the process of training teachers of foreign languages: individual counseling, training practices, monitoring, psychological state, increase of psychological literacy. Characterized is the location for international cooperation Institute of Foreign Languages in shaping key pedagogical competence of teachers.
  Повний текст PDF - 231.044 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Докашенко В.
  • Зєня Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Докашенко В. Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов (На прикладі Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет") / В. Докашенко, Л. Зєня // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зєня Любов Яківна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського