Наукова періодика України Рідна школа


Пузіков Д. 
Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. Пузіков // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_10_9
Обгрунтовано теоретико-методологічне забезпечення оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ. Визначено поняття "принципи оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ". Охарактеризовано філософські принципи оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ: детермінізму, ізоморфізму, об'єктивності, історизму. Досліджено загальнонаукові й правові принципи оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ: законності, компетентності й об'єктивності експертів, відповідальності за достовірність і повноту результатів оцінювання. Розглянуто загальнопедагогічні принципи інноваційного розвитку ЗНЗ: технологічності, систематичності, оптимізації, конфіденційності. Обосновано теоретико-методологическое обеспечение оценки инновационного развития ОУЗ. Определено понятие "принципы оценивания инновационного развития ОУЗ". Охарактеризованы философские принципы оценивания инновационного развития ОУЗ: детерминизма, изоморфизма, объективности, историзма. Исследованы общенаучные и правовые принципы оценивания инновационного развития ОУЗ: законности, компетентности и объективности экспертов, ответственности за достоверность и полноту результатов оценки. Рассмотрены общие педагогические принципы инновационного развития ОУЗ: технологичности, систематичности, оптимизации, конфиденциальности.The argumentation of theoretical and methodological support for assessment of comprehensive school innovative development is given. The definition of the notion “principles of assessment of comprehensive school innovative development” is presented. The following philosophical principles of assessment of comprehensive school innovative development are characterized: determinism, isomorphism, objectivity, historicism. The following general scientific and legal principles of comprehensive school innovative development are investigated: legitimacy, competence and objectivity of the experts, responsibility for the accuracy and completeness of the results of the assessment. The following general pedagogical principles of comprehensive school innovative development are considered: technological effectiveness, systematic character , optimization, privacy.
  Повний текст PDF - 494.286 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пузіков Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пузіков Д. Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. Пузіков // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_10_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пузіков Дмитро Олегович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського