Наукова періодика України Рідна школа


Костіна Л. 
Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_10_3
Акцентова увану на необхідності модернізації системи освіти України та осмисленні нової освітньої парадигми. Розглянуто таку властивість особистості педагога, як здатність до новаторства, що передбачає готовність вчителя до розроблення, апробації та впровадження в навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу педагогічних інновацій. Наведено критерії готовності педагога до інноваційної діяльності. Проаналізовано поняття "мотиваційна готовність" щодо особистості педагога. Відмічено, що важливим чинником інноваційного розвитку є співпраця педагогічного колективу з іншими суб’єктами освітньої і наукової діяльності. Обгрунтовано принципи інноваційної діяльності педагога за сучасних умова. Досліджено професійні та особистісні якості, які повинен мати педагог, підготовлений до інноваційної діяльності.Отмечена необходимость модернизации системы образования Украины и осмысления новой образовательной парадигмы. Рассмотрено такое свойство личности педагога, как способность к новаторству, что предполагает готовность учителя к разработке, апробации и внедрения в учебно-воспитательный процесс общеобразовательного учебного заведения педагогических инноваций. Приведены критерии готовности педагога к инновационной деятельности. Проанализировано понятие "мотивационная готовность" по отношению к личности педагога. Обозначено, что важным фактором инновационного развития является сотрудничество педагогического коллектива с другими субъектами образовательной и научной деятельности. Обоснованы принципы инновационной деятельности педагога в современных условиях. Исследованы профессиональные и личностные качества, которыми должен обладать педагог, подготовленный к инновационной деятельности.The author mentions the necessity to modernize the education system of Ukraine and understanding of a new educational paradigm. He considers such a feature of a teacher as an ability to innovate, which implies the readiness of a teacher to develop, test and implement pedagogical innovations into educational process within a comprehensive school. The criteria of readiness of a teacher for innovation activity are suggested. The notion “motivational readiness” in relation to an individuality of a teacher is analysed. It is indicated that cooperation between teaching staff and other subjects of educational and research activities is an important factor in innovation development. The principles of innovation activity of a teacher in modern conditions are listed. The author studies professional and personal qualities, which a teacher prepared for innovation activity should have.
  Повний текст PDF - 473.709 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костіна Л. Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_10_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського