Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Колесник Л. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна школа. - 2014. - № 1-2. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_1-2_12 Обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх учителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.Обоснована важность формирования профессиональной самооценки как ключевой составляющей социально-психологической компетенции в процессе учебно-профессиональной деятельности. Раскрыты критерии и уровни сформированности профессиональной самооценки будущих учителей начальной школы, отражены результаты опытно-экспериментальной работы по диагностике сформированности профессиональной самооценки студентов. Substantiated the importance of formation of professional self-esteem as a key component of the socio-psychological competence in the educational activity. Disclosed criteria and levels of formation of professional self-assessment of future elementary school teachers presented the results of experimental work on the diagnosis of formation of professional self-esteem of students.На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито зміст і сутність ключових понять дослідження. Визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійної самооцінки: динамічний, консервативний, ситуативний і дифузний. Теоретично обгрунтовано й апробовано модель формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи, яка обіймала такі етапи: адаптивно-діагностичний, проектно-діяльнісний, рефлексивно-корекційний та інтеграційний. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови її реалізації: використання технологій інтерактивного навчання студентів у процесі формування у них професійної самооцінки; організація і функціонування інтерактивного освітнього середовища ВНЗ, орієнтованого на формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи; набуття майбутніми вчителями початкової школи практичного досвіду здійснення професійної самооцінки у процесі навчально-професійної діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колесник Л. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна школа. - 2014. - № 1-2. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_1-2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |