Наукова періодика України Рідна школа


Бондар В. 
Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_7
Розкрито сутність адаптивного навчання студентів та його вплив на ефективність формування фахової компетентності майбутнього педагога. Висвітлено педагогічні умови та принципи реалізації адаптивної функції навчання студентів професії вчителя. Виділено базові, ключові та загальнодидактичні принципи адаптивного навчання. Розглянуто сутність поняття «Я-концепція вчителя» як цілісне уявлення про адаптивну функцію навчання професії вчителя, психолого-дидактичними механізмами її реалізації в процесі фахової підготовки. Враховано, що індивідуальні властивості особистості виявляються в стресових професійних ситуаціях, вихід з яких потребує розвиненої адаптивності й відповідної компетентності суб’єкта освітньо-професійної діяльності. Раскрыты сущность адаптивного обучения студентов и его влияние на эффективность формирования профессиональной компетентности будущего педагога. Освещены педагогические условия и принципы реализации адаптивной функции обучения студентов профессии учителя. Выделены базовые, ключевые и общедидактические принципы адаптивного обучения. Рассмотрена сущность понятия «Я-концепция учителя» как целостное представление о адаптивной функции обучения профессии учителя, психолого-дидактическими механизмами ее реализации в процессе профессиональной подготовки. Учтено, что индивидуальные свойства личности проявляются в стрессовых профессиональных ситуациях, выход из которых требует развитой адаптивности и соответствующей компетентности субъекта образовательно-профессиональной деятельности.Discloses the essence of adaptive training students and its impact on the efficiency of formation of professional competence of future teachers. Lit pedagogical conditions and guidelines for implementing the adaptive function of teaching students the teaching profession. Assigned to the base, and the key principles general didactic adaptive learning. Noted the essence of the concept of «self-concept of the teacher» as a holistic view of an adaptive learning function of the teaching profession, psychological and didactic mechanisms of its implementation in the process of training. Take into account that individual personality traits are manifested in stressful professional situations, the output of which requires advanced adaptability and relevant expertise of the subject educational and vocational activities.
  Повний текст PDF - 164.157 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондар В.
  • Шапошнікова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондар В. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондар Володимир Іванович (1936–) (педагогічні науки)
  • Бондар Вікторія Григорівна (педагогічні науки)
  • Бондар Віталій Іванович (педагогічні науки)
  • Шапошнікова Ірина Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського