Наукова періодика України Рідна школа


Крикун А. 
Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_18
Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентнісного педагога в цій системі. Підкреслено особливе значення того, що під час організації роботи з дітьми за умов компетентнісного підходу діти можуть обрати вид співпраці та діяльності. Проаналізовано психолого-педагогічні умови інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі. Акцентовано увагу на тому, що вихователь ДНЗ має забезпечити особистісно орієнтований освітній процес за умов інклюзії. Рассмотрены вопросы реализации компетентностного подхода в современном дошкольном и начальном инклюзивном образовании. Освещены проблемы подготовки компетентностного педагога в этой системе. Подчеркнуто особое значение того, что при организации работы с детьми в условиях компетентностного подхода дети могут выбрать вид сотрудничества и деятельности. Проанализированы психолого-педагогические условия инклюзивного образования в дошкольном и общеобразовательном учебном заведении. Акцентировано внимание на том, что воспитатель дошкольного учебного заведения должен обеспечить личностно ориентированный образовательный процесс в условиях инклюзии. Discussed issues of implementation of the competence approach in today's inclusive preschool and primary education. Lit the problem of training the competency of the teacher in this system. The particular importance of the organization of work with children under the competence approach, children can choose the kind of cooperation and action. Analyzed psycho-pedagogical conditions of inclusive education in preschool and educational institution. Focused on the fact that the teacher of preschool educational institution must provide personally oriented educational process in terms of inclusion.
  Повний текст PDF - 139.5 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крикун А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крикун А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського