Наукова періодика України Рідна школа


Доброханська О. 
Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_12
Розкрито психолого-педагогічні засади побудови розвивального освітнього середовища у загальноосвітньому навчальному закладі. Охарактеризовано такі надпредметні компетентності учнів як вміння мислити та вміння конструктивно взаємодіяти з іншими людьми. Репрезентовано досвід роботи вчителя з учнями щодо розвитку надпредметних компетентностей. Перераховано логічні вміння, які повинні бути сформовані вчителем, а также інтерактивні методи, що застосовуються вчителями з метою привнесення у навчально-виховний процес елементів дослідження, пошуку, порівняння різноманітних фактів, явищ, позицій, висновків. Підсумовано, що логічні вміння учня є підгрунтям розвитку творчого та дивергентного мислення. Раскрыты психолого-педагогические основы построения развивающего образовательного среды в общеобразовательном учебном заведении. Охарактеризовано такие надпредметные компетентности учащихся как умение мыслить и умение конструктивно взаимодействовать с другими людьми. Представлен опыт работы учителя с учащимися по развитию надпредметных компетентностей. Перечислено логические умения, которые должны быть сформированы учителем, а также интерактивные методы, применяемые учителями с целью привнесения в учебно-воспитательный процесс элементов исследования, поиска, сравнения различных фактов, явлений, позиций, выводов. Подытожено, что логические умения ученика являются основой развития творческого и дивергентного мышления.Reveals the psychological and pedagogical principles of building a developmental learning environment in secondary schools. Characterized such over-subject competence as the ability of students to think and the ability to interact constructively with others. Sending experience a teacher with students on the development of over-subject competencies. Listed logical skills that must be generated by the teacher. There were interactive methods used by teachers in order to bring in the educational process elements of research, search, comparison of various facts, events, attitudes, opinions. Summed up those logic skills the student is the basis of creativity and divergent thinking.
  Повний текст PDF - 132.474 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Доброханська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Доброханська О. Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського