Наукова періодика України Рідна школа


Махінов В. 
Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_10
Розглянуто мовленнєву активність на заняттях з іноземної мови у світлі діяльнісного підходу. Визначено сутність понять «комунікація» та «спілкування», їх спільні та відмінні риси, функції, види, стадії. Розкрито аспекти вербальної мовленнєвої діяльності. Означено учасників та наведено схему комунікативного акту. Простежено роль оцінного компонента в комунікативно-мовленнєвій діяльності людини. Проаналізовано формування у студентів комунікативної компетенції, що виявляється у здатності користуватися мовою залежно від конкретної ситуації. Вивчено процес створення умов, що спонукали б студентів на заняттях іноземної мови доводити власні переконання та впливати на співрозмовників. Рассмотрена речевая активность на занятиях по иностранному языку в свете деятельностного подхода. Определены сущность, общие и отличительные черты, понятий «коммуникация» и «общение». Раскрыты аспекты вербальной речевой деятельности. Определены участники и приведена схема коммуникативного акта. Прослежена роль оценочного компонента в коммуникативно-речевой деятельности человека. Проанализировано формирование у студентов коммуникативной компетенции, проявляющееся в способности пользоваться языком в зависимости от конкретной ситуации. Изучен процесс создания условий, которые побуждали бы студентов на занятиях иностранного языка доказывать свои убеждения и влиять на собеседников. Considered speech activity in the classroom in a foreign language in the light of the activity approach. Defined entity, common and distinctive features, the concepts of «communication» and «communion». Disclosed verbal aspects of speech activity. Registered participants and the scheme of the communicative act. Highlights the role evaluation component in communicative human speech. Analyzed the formation of students' communicative competence, manifested in the ability to use the language depending on the specific situation. The process of creating an environment that will encourage students in the classroom of a foreign language to prove their beliefs and influence the interlocutors.
  Повний текст PDF - 132.67 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Махінов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Махінов В. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Махінов Віктор Миколайович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського