Наукова періодика України Рідна школа


Адаменко О. 
Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_1-2_4
Обгрунтовано правомірність історико-наукового дослідження педагогічної науки. Виокремлено ознаки системи, притаманні педагогічній науці та обумовлено використання системного підходу щодо вивчення історії розвитку педагогічної науки. Названо основні філософські та наукознавчі підходи дослідження історії та передбачення розвитку сучасної педагогічної науки. Визначено переваги парадигмального підходу до вивчення історії розвитку педагогічної науки. Сформовано керівні принципи дослідження історії педагогічної науки. Висловлено рекомендації до викладення результатів історико-педагогічного дослідження та принципи об’єктивної побудови висновків. Обоснована правомерность историко-научного исследования педагогической науки. Выделены признаки системы, свойственные педагогической науке и обусловлено использование системного подхода к изучению истории развития педагогической науки. Названы основные философские и науковедческие подходы к исследованию истории и прогнозированию развития современной педагогической науки. Определены преимущества парадигмального подхода к изучению истории развития педагогической науки. Сформированы руководящие принципы исследования истории педагогической науки. Высказаны рекомендации по изложению результатов историко-педагогического исследования и принципы объективного построения выводов. Substantiated is the validity of historical and scientific study of pedagogy. Highlighted are the system features of pedagogical science and conditioned the using a systematic approach for the study of the history of pedagogy. Denominated are the major philosophical and scientific approaches to investigate history and to predict the development of modern pedagogy. Defined are the benefits of paradigm approach to the study of the history of pedagogy. Formed are the guidelines for research of history of pedagogy. Recommendations were made on account of the results of historical and pedagogical research and the principles of objective design of conclusions.
  Повний текст PDF - 160.196 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Адаменко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Адаменко О. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_1-2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Адаменко Олена Вікторівна (педагогічні науки)
  • Адаменко Оксана Олександрівна ()
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського