Наукова періодика України Рідна школа


Кремень В. 
Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_1-2_3
Виокремлено предмет, об’єкт, мету та завдання філософії освіти. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Визначено предмет діяльності всіх суб’єктів освітньої діяльності. Розкрито зміст та педагогічні принципи філософсько-освітньої парадигми «Філософія для дітей» М. Ліпмана. Аргументовано педагогічні можливості філософського уроку у вихованні соціально та морально відповідальної особи. Відображено відмінність нової системи освіти від старої та відмінність української системи освіти від освіти в провідних країнах світу.Выделены предмет, объект, цель и задачи философии образования. Сосредоточено внимание на человекоцентричных измерениях философии образования, которые раскрывают новое понимание образования и образовательной деятельности на современном этапе развития общества. Определён предмет деятельности всех субъектов образовательной деятельности. Раскрыто содержание и педагогические принципы философско-образовательной парадигмы «Философия для детей» М. Липмана. Аргументированы педагогические возможности философского урока в воспитании социально и морально ответственной личности. Отображено различие новой системы образования от старой и отличие украинской системы образования от образования в ведущих странах мира.Emphasized are the subject, the object, the purpose and the objectives of philosophy of education. Attention is paid to human centered measurements of the philosophy of education that reveal a new understanding of education and educational activities at the present stage of development. Determined is the object of activity of all the subjects of the educational activity. Revealed are the essence and pedagogical principles of M. Lipman’s philosophical and educational paradigm "Philosophy for Children". Reasoned are the pedagogical possibilities of philosophical lesson in upbringing socially and morally responsible person. Displayed is the difference between new and old system of education, and between Ukrainian education system of education in the leading countries of the world.
  Повний текст PDF - 170.015 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кремень В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кремень В. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_1-2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кремень Василь Григорович (1947–) (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського