Наукова періодика України Рідна школа


Березівська Л. 
Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні (кінець ХІХ ст. – 1932 р.) / Л. Березівська // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_1-2_14
Визначено поняття «диференціація» в загальнонауковому та педагогічному розрізі. Описано рівні диференціації організації та змісту освіти. Розкрито основні тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти наприкінці ХІХ ст. до 1932 р.. Проаналізовано нормативно-правові документи періоду Російської імперії, українських урядів та радянського уряду в галузі освіти. Виявлено термінологічні та методологічні особливості нормативно-правової бази в галузі освіти, характерні для кожного періоду освітньої політики в Україні. Зосереджено увагу на формальних та реальних проявах впровадження диференціації в шкільну освіту.Определено понятие «дифференциация» в общенаучном и педагогическом срезах. Описаны уровни дифференциации организации и содержания образования. Раскрыты основные тенденции развития государственной политики в области дифференциации организации и содержания образования с конца ХІХ в. до 1932 г.. Проанализированы нормативно-правовые документы периода Российской империи, украинских правительств и советского правительства в области образования. Выявлены терминологические и методологические особенности нормативно-правовой базы в области образования, характерные для каждого периода образовательной политики в Украине. Сосредоточено внимание на формальных и реальных проявлениях внедрения дифференциации в школьное образование.Defined is the concept of "differentiation" in the general scientific and pedagogical senses. Describes are the levels of education organization and content differentiation. Revealed are the trends of the state policy in the field of education organization and content differentiation from the late nineteenth century to 1932. Analyzed are the legal documents of the period of the Russian Empire, the Ukrainian government and the Soviet government in the field of education. Identified are the terminological and methodological features of the regulatory base in the field of education, specific to each period of education policy in Ukraine. Attention is focused on formal and actual manifestations of differentiation introducing in schooling.
  Повний текст PDF - 189.259 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Березівська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Березівська Л. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні (кінець ХІХ ст. – 1932 р.) / Л. Березівська // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_1-2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Березівська Лариса Дмитрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського