Наукова періодика України Рідна школа


Заліток Л. 
Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров’я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток // Рідна школа. - 2012. - № 7. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_7_5
Виокремлено та систематизовано документи з питань збереження здоров'я дітей, які знаходяться в читальному залі Фонду В. О. Сухомлинського Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. Зазначено такі чотири теми, висвітлені у бібліографічному дослідженні, а саме: здоров'я дитини: погляд В. О. Сухомлинського; педагогічний простір як фактор реалізації оздоровчої функції освіти; взаємозв'язок духовного та фізичного розвитку особистості; підготовка вчителя до реалізації оздоровчої функції освіти. Рекомендаційний список налічує 129 позицій документів за період з 1957 р. до 2012 р. Подано перший розділ списку "Здоров'я дитини: погляд В. О. Сухомлинського". Зазначено, що бібліографічний посібник слугуватиме цінним джерелом для досліджень науковців, аспірантів, учителів, вихователів і студентів, які вивчають і впроваджують у практику ідеї великого українського педагога-гуманіста В. О. Сухомлинського.Выделены и систематизированы документы по вопросам сохранения здоровья детей, находящихся в читальном зале Фонда В. А. Сухомлинского Государственной научно-педагогической библиотеки Украины имени В. А. Сухомлинского. Указаны такие четыре темы, освещенные в библиографическом исследовании, а именно: здоровье ребенка: взгляд В. А. Сухомлинского; педагогическое пространство как фактор реализации оздоровительной функции образования; взаимосвязь духовного и физического развития личности; подготовка учителя к реализации оздоровительной функции образования. Рекомендательный список насчитывает 129 позиций документов за период с 1957 г. до 2012 г. Приведен первый раздел списка "Здоровье ребенка: взгляд В. А. Сухомлинского". Констатировано, что библиографическое пособие послужит ценным источником для исследований ученых, аспирантов, учителей, воспитателей и студентов, которые изучают и внедряют в практику идеи великого украинского педагога-гуманиста В. А. Сухомлинского.Are singled out and systematically documents on the health of children who are in the reading room of the Fund V. Sukhomlinskyi State Scientific Pedagogical Library of Ukraine Vadym V. O. Sukhomlinskyi. Specified the following four topics covered in the bibliographic research, namely child health: a view V. O. Sukhomlinskyi; pedagogical space as a factor of improving function of education, the relationship of the spiritual and physical development of the personality, training teachers to implement health education functions . Reference list has 129 items documents since 1957. Filed in 2012, this room is only the first part of the magazine list of „Child Health: a look V. O. Sukhomlinskyi”. Noted that bibliographic guide will serve as a valuable resource for research scientists, graduate students, teachers, educators and students who are studying and implementing in practice the ideas of the great Ukrainian teacher-humanist V. A. Sukhomlinsky.
  Повний текст PDF - 96.559 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Заліток Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Заліток Л. Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров’я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток // Рідна школа. - 2012. - № 7. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_7_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Заліток Людмила Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського