Наукова періодика України Рідна школа


Назаренко К. 
Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / К. Назаренко // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_12
Досліджено динаміку змін у виявах навчально-пізнавальної мотивації у студентів-першокурсників. Проаналізовано дані експериментального дослідження. Наведено конкретні статистичні матеріали, що були одержані під час експерименту. Відзначено, що у деяких студентів було виявлено такий недолік, як недостатня розвинутість уміння аналізувати. Запропоновано модель заняття з виявлення навчально-пізнавальної мотивації у студентів з різним рівнем діалогічного спілкування. Аналіз дає підстави стверджувати, що пріоритетне місце серед усіх психологічних чинників, які впливають на формування навчально-пізнавальної мотивації у студентів, посідає організація навчання діалогічного спілкування в ігровій формі.Исследована динамика изменений в проявлениях учебно-познавательной мотивации у студентов-первокурсников. Проанализированы данные экспериментального исследования. Приведены конкретные статистические материалы, полученные во время эксперимента. Отмеченочто, что у некоторых студентов был обнаружен такой недостаток, как недостаточная развитость умения анализировать. Представлена модель занятия по выявлению учебно-познавательной мотивации у студентов с разным уровнем диалогического общения. Анализ дает основания утверждать, что приоритетное место среди всех психологических факторов, влияющих на формирование учебно-познавательной мотивации у студентов, занимает организация обучения диалогического общения в игровой форме.The dynamics of changes in the manifestations of learning and cognitive motivation of first-year students. Analyzed data from the pilot study. The concrete statistical data, collected during the experiment. It was noted that some students had found a flaw, as the lack of development, the ability to analyze. The model studies to identify learning and cognitive motivation of students with different levels of dialogic communication. Analysis gave reason to believe that the priority of all the psychological factors that influence the formation of learning and cognitive motivation of the students involved in organizing training dialogic communication as a game.
  Повний текст PDF - 145.141 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Назаренко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Назаренко К. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / К. Назаренко // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського