Наукова періодика України Рідна школа


Гончаренко О. 
Формування конкурентоспроможного фахівця зі спеціальності "Технологічна освіта" / О. Гончаренко, Ю. Коломієць, Н. Вересоцька // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_12
Розглянуто проблему підготовки молодих фахівців технології у вищих педагогічних навчальних закладах, яка спрямована на забезпечення їх професійної мобільності та достатнього рівня готовності до організації проектної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Зауважено, що технологічна освіта підростаючого покоління стала важливою складовою загальної середньої освіти. Відзначено, що головною метою технологічної освіти є забезпечення цілісного фізичного, інтелектуального, соціального розвитку особистості, виховання шанобливого ставлення до праці, підготовка до професійного самовизначення. Виокремлено освітньо-виховні завдання та основні стратегічні напрями технологічної освіти. Окреслено вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів, які відіграють важливу роль у вирішенні завдань гуманізації освітнього процесу. Висвітлено роботу педагогічно-індустріального факультету Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди, випускники-бакалаври якого здобувають спеціальність вчителя технології, креслення, безпеки життєдіяльності та основ інформатики, готовності до проектної діяльності, тобто сукупності мотивів, знань і способів самостійного створення нового проекту.Рассмотрена проблема подготовки молодых специалистов технологии в высших педагогических учебных заведениях, направленная на обеспечение их профессиональной мобильности и достаточного уровня готовности к организации проектной деятельности учащихся общеобразовательных учебных заведений. Отмечено, что технологическое образование подрастающего поколения стала важной составляющей общего среднего образования. Подчеркнуто, что главная цель технологического образования - обеспечение целостного физического, интеллектуального, социального развития личности, воспитание уважительного отношения к труду, подготовка к профессиональному самоопределению. Выделены образовательно-воспитательные задачи и основные стратегические направления технологического образования. Определены требования к профессиональной подготовке будущих учителей, которые играют важную роль в решении задач гуманизации образовательного процесса. Освещена работа педагогико-индустриального факультета Переяслав-Хмельницкого государственного педагогического университета им. Григория Сковороды, выпускники-бакалавры которого получают специальность учителя технологии, черчения, безопасности жизнедеятельности и основ информатики.The problem of training of young specialists of technology in higher educational institutions, aimed at ensuring their professional mobility and a sufficient level of preparedness for the organization of project activities of the students of secondaryschools. Observed that the technological education of the younger generation has become an important part of secondary education. It is noted that the main purpose of education is to provide the technological integrity of the physical, intellectual, social, personal development, promote respect for labor, training for professional self. Highlighted the educational and educational objectives and key strategic areas of technology education. The requirements for the training of future teachers, who play animportant role in solving the problems of the educational process of humanization. Lit work pedagogical and industrial department of Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University named after Gregory Pans, bachelor graduates receive special teacher of technology, drawings, life safety and basic science.
  Повний текст PDF - 153.096 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гончаренко О.
  • Коломієць Ю.
  • Вересоцька Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гончаренко О. Формування конкурентоспроможного фахівця зі спеціальності "Технологічна освіта" / О. Гончаренко, Ю. Коломієць, Н. Вересоцька // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гончаренко Олег Станіславович (педагогічні науки)
  • Гончаренко Олена Володимирівна (педагогічні науки)
  • Гончаренко Олена Володимирівна (педагогічні науки)
  • Гончаренко Олена Леонідівна (педагогічні науки)
  • Коломієць Юлія Вікторівна (педагогічні науки)
  • Коломієць Юрій Віталійович (педагогічні науки)
  • Вересоцька Наталія Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського