Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Абсалямова Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_7 Розкрито сутність та значення мотивації викладача до професійної самореалізації. З'ясовано взаємозв’язок понять "мотив" і "мотивація". Виокремлено пізнавальні та соціальні мотиви, які впливають на формування прагнення викладача до самореалізації, а саме: змістово-пізнавальні, операційно-пізнавальні, мотиви самоосвіти, широкі або вузькі соціальні чи позиційні та негативні мотиви. Констатовано, що процес самореалізації як розвитку особистості педагога відбувається відповідно до законів діалектики, у вигляді руху по спіралі і є нерозривно пов'язаним з потребами особистості та мотивацією. Прагнення викладача іноземних мов ВТНЗ до самореалізації формується багатьма мотивами, які утворюють певну ієрархічну структуру і взаємодіють між собою; мотивація професійної самореалізації має індивідуальний характер, залежно від потреб кожної конкретної особистості.Раскрыта сущность и значение мотивации преподавателя к профессиональной самореализации. Выяснена взаимосвязь понятий "мотив" и "мотивация". Выделены познавательные и социальные мотивы, влияющие на формирование стремления преподавателя к самореализации, а именно: содержательно-познавательные, операционно-познавательные, мотивы самообразования, широкие или узкие социальные или позиционные мотивы, негативные мотивы. Констатировано, что процесс самореализации как развития личности педагога происходит в соответствии с законами диалектики, в виде движения по спирали и неразрывно связан с потребностями личности и мотивацией. Стремление преподавателя иностранных языков ВТУЗ к самореализации формируется многими мотивами, которые образуют определенную иерархическую структуру и взаимодействуют между собой; мотивация профессиональной самореализации имеет индивидуальный характер в зависимости от потребностей каждой конкретной личности.The article explains the essence and significance of motivation of a teacher to professional self-realization. The interrelation of the concepts of „motive” and „motivation” is revealed, as well as the cognitive and social motives, which influence theformation of the aspirations of a teacher to self-realization are allocated. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Абсалямова Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |