Наукова періодика України Рідна школа


Турчин Т. 
Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_14
Розкрито сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва. Відзначено, що реформування мистецько-культурологічної освіти передбачає оновлення педагогічних технологій виховання мистецтвом. З'ясовано, що пріоритетність інтуїтивно-образного мислення у сфері сприймання полягає у можливості наблизити учнів до швидкого розуміння художньо-стильових, інтонаційних особливостей мистецьких творів до знаходження правильного рішення в складних мистецьких ситуаціях. Обумовлено, що від інтуїтивної художньо-образної установки, заданої вчителем, залежить зміст думок, почуттів, образів і асоціацій, що виникають у свідомості дітей. Виявлено, що набуваючи досвіду спілкування з мистецтвом, дитина завжди певним чином ставиться до нього, виявляє почуття задоволення чи обурення, при чому оцінка свідчить про певний рівень освоєння учнями культурних цінностей.Раскрыта сущность интуитивно-образного постижения музыкального искусства. Отмечено, что реформирование художественно-культурологического образования предусматривает обновление педагогических технологий воспитания искусством. Выяснено, что приоритетность интуитивно-образного мышления в сфере восприятия заключается в возможности приблизить учащихся к быстрому пониманию художественно-стилевых, интонационных особенностей художественных произведений к нахождению правильного решения в сложных художественных ситуациях. Отмечено, что от интуитивной художественно-образной установки, заданной учителем, зависит содержание мыслей, чувств, образов и ассоциаций, возникающих в сознании детей. Выявлено, что приобретая опыт общения с искусством, ребенок всегда определенным образом относится к нему, проявляет чувство удовлетворения или негодования, причем оценка свидетельствует об определенном уровне освоения учащимися культурных ценностей.The essence of intuitive comprehension-shaped music. Noted, the reform of artistic-cultural education provides updated educational technology education in art. It was found that the priority of intuitive creative thinking in the field of perception isthe ability to bring students to a rapid understanding of artistic styles, intonation features works of art to finding the right solution in a complex artistic situations. Stated that from an intuitive art-like setting, given a teacher depends on the content of thoughts, feelings, images and associations that arise in the minds of children. Revealed that the buying experience with art, the child is always in some way relates to him, showing a sense of satisfaction or resentment, and the score shows a certain level of development of students' cultural values.
  Повний текст PDF - 693.675 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Турчин Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Турчин Т. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Турчин Тамара Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського