Наукова періодика України Рідна школа


Драч І. 
Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_10
Розглянуто особливості професійної діяльності сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу. Відзначено, що керівника закладу освіти характеризують за наявністю загальних ознак людської діяльності і специфічних особливостей, властивих тільки йому: активний, пізнавальний, креативний характер, зорієнтований на самореалізацію і самоактуалізацію. Проаналізовано використання особистісно орієнтованого підходу під час його підготовки до управління закладом освіти за нових умов постійного оновлення та ускладнення освітнього процесу. Звернено увагу у процесі професійної підготовки на виконання магістрантами дипломних робіт, теми яких обираються студентами разом з науковими керівниками з урахуванням інтересів і практичних потреб магістрантів.Рассмотрены особенности профессиональной деятельности современного руководителя общеобразовательного учебного заведения. Отмечено, что руководителя учебного заведения характеризуют по наличию общих признаков человеческой деятельности и специфических особенностей, характерных только ему: активных, познавательных, креативных черт характера, ориентированных на самореализацию и самоактуализацию. Проанализировано использование личностно ориентированного подхода при его подготовке к управлению учебным заведением в новых условиях постоянного обновления и усложнения образовательного процесса. Обращено внимание в процессе профессиональной подготовки на выполнение магистрантами дипломных работ, темы которых выбираются студентами совместно с научными руководителями с учетом интересов и практических потребностей магистрантов.The features of the modern professional manager general educational institution. It is noted that the head of the school characterized by the presence of a common sign of human activity, and specific features of their own only to him, an active, cognitive, creative nature, oriented toward self-realization and self-actualization. Reviewing the use of individually oriented approach to his training in management education institution in the new environment of constant renewal and increasing complexity of the educational process. Attention is paid during training on the implementation of graduate theses, topics are chosen by students in conjunction with supervisors, taking into account the interests and practical needs of undergraduates.
  Повний текст PDF - 667.476 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Драч І.
  • Чернишова Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Драч І. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Драч Ірина Іванівна (педагогічні науки)
  • Чернишова Євгенія Родіонівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського