Наукова періодика України Рідна школа


Омельченко С. 
Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку (На прикладі Слов’янського ДПУ) / С. Омельченко, С. Чуйко // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_6
Розглянуто теоретичний і практичний досвід роботи Слов'янського державного педагогічного університету (СДПУ) в системі неперервної освіти. Констатовано, що система цілісної неперервної освіти в СДПУ забезпечується як активною співпрацею з дошкільними, середніми та вищими закладами освіти, так і організацією курсів підвищення кваліфікації вчителів. Відмічено співробітництво викладачів кафедр із закладами середньої освіти спрямоване на підвищення науково-теоретичного рівня знань педагогів із теорії навчання та виховання, методичної та педагогічної майстерності, педагогічної практики, наукової організації праці, керування педагогічною практикою. Відзначено належний рівень якості курсів підвищення кваліфікації, про що свідчать якісний склад викладачів (90 % лекторів - доктори і кандидати наук). Зроблено висновок, що подальший розвиток системи освіти впродовж життя забезпечить оптимізацію навчально-виховного процесу в університеті, сприятиме підвищенню рівня професійної підготовки педагогічних кадрів у цілому.Рассмотрен теоретический и практический опыт работы Славянского государственного педагогического университета (СДПУ) в системе непрерывного образования. Констатировано, что система целостного непрерывного образования в СДПУ обеспечивается как активным сотрудничеством с дошкольными, средними и высшими учебными заведениями, так и организацией курсов повышения квалификации учителей. Отмечено сотрудничество преподавателей кафедр с учреждениями среднего образования направлено на повышение научно-теоретического уровня знаний педагогов по теории обучения и воспитания, методического и педагогического мастерства, педагогической практики, научной организации труда, управления педагогической практикой. Отмечен должный уровень качества курсов повышения квалификации, о чем свидетельствуют качественный состав преподавателей (90 % лекторов - доктора и кандидаты наук). Сделан вывод, что дальнейшее развитие системы образования в течение жизни обеспечит оптимизацию учебно-воспитательного процесса в университете, будет способствовать повышению уровня профессиональной подготовки педагогических кадров в целом.The theoretical and practical experience Slavonic State Pedagogical University (Social Democrats) in continuing education. It was stated that an integrated system of continuous education in the Social Democrats is provided as an active co-operation with pre-school, secondary and higher education institutions and the organization of teacher training. Noting the collaboration of teachers from departments of secondary education institutions aimed at improving the scientific and theoretical knowledge of teachers on the theory of education and training, methodological and pedagogical skill, practice teaching, scientific organization of labor, management, pedagogical practice. Pointed out the proper level of quality training courses, as evidenced by the quality of the teachers (90% of lecturers - doctors and candidates of sciences). It was concluded that further development of education throughout life will ensure the optimization of the educational process at the university, in promoting the training ofteachers in general.
  Повний текст PDF - 712.486 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Омельченко С.
  • Чуйко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Омельченко С. Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку (На прикладі Слов’янського ДПУ) / С. Омельченко, С. Чуйко // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Омельченко Світлана Олександрівна (педагогічні науки)
  • Омельченко Станіслав Данилович (педагогічні науки)
  • Чуйко Сергій Романович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського