Наукова періодика України Рідна школа


Малахова О. 
Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу / О. Малахова // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_11
Розглянуто акмеологію як особливу сферу знань, зумовлену потребою суспільства в підвищенні професіоналізму фахівців і насамперед у галузі управління. Зазначені зміни в характері управлінської діяльності керівника ЗНЗ, яка в подальшому все більше буде зорієнтована на вільний розвиток людини, творчу ініціативу, самостійність, професійний потенціал працівника, реалізацію його резервів, можливостей. Відмічено, що використання акмеологічних технологій на практиці показує, що вони є сукупністю методів, прийомів і технік, за допомогою яких організується рух особистості до вершин самореалізації. Наведено інтерактивні методи роботи у підвищенні професійної підготовки управлінця: тренінги, консультації, тест-тренажери, а також науково-методичну роботу, найбільш поширеними методами якої є лекції, семінари, круглі столи, конференції, захист педагогічних проектів. Вміщено приклад Програми професійного зростання керівника. Констатовано, що головною метою управління є створення нового потенціалу навчального закладу, що сприяє його переходу до якісно нового стану, за яким забезпечуватимуться більш високі результати у навчально-виховному процесі.Рассмотрено акмеологию как особую сферу знаний, обусловленную потребностью общества в повышении профессионализма специалистов, прежде всего, в области управления. Указанны изменения в характере управленческой деятельности руководителя ОУЗ, которая в дальнейшем все больше будет ориентирована на свободное развитие человека, творческую инициативу, самостоятельность, профессиональный потенциал работника, реализацию его резервов, возможностей. Отмечено, что использование акмеологических технологий на практике показывает, что они являются совокупностью методов, приемов и техник, с помощью которых организуется движение личности к вершинам самореализации. Приведены интерактивные методы работы в повышении профессиональной подготовки управленца: тренинги, консультации, тест-тренажеры, а также научно-методическую работу, наиболее распространенными методами которой являются лекции, семинары, круглые столы, конференции, защита педагогических проектов. Помещен пример Программы профессионального роста руководителя. Констатировано, что главной целью управления является создание нового потенциала учебного заведения, что способствует его переходу к качественно новому состоянию, за которым будут обеспечиваться более высокие результаты в учебно-воспитательном процессе.Occupational considered as a special sphere of knowledge, due to society's need for increased professionalism and above all in management. These changes in the managerial head of general educational institutions, which in future will increasingly focus on the free development of human creativity, autonomy, and professional potential employee, the implementation of its provisions, opportunities. It is noted that the use of technology in practice acmeologic shows that they are a collection of methods, techniques, and techniques to help organize the movement to the tops of the individual self-realization. We present an interactive work methods to improve the training of managers: training, consulting, test simulators, as well as scientific and methodological work, the most common methods of which are lectures, seminars, round tables, conferences, educational protection projects. Put example programs for professional growth leader. It was stated that the main goal of management is building a new schoolwhich contributes to its transition to a qualitatively new state, which will provide for better results in the educational process.
  Повний текст PDF - 692.746 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Малахова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Малахова О. Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу / О. Малахова // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Малахова Оксана Валеріївна (педагогічні науки)
  • Малахова Олена Анатоліївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського