Наукова періодика України Рідна школа


Дулій В. 
Методика дослідницької еколого-натуралістичної роботи старшокласників / В. Дулій // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_12_18
Проаналізовано методику впровадження дослідницького методу навчання в практику загальноосвітньої школи на прикладі уроків з біології. Розглянуто один із видів дослідницько-експериментальної діяльності учнів - домашній експеримент. Висвітлено роль вчителя в організації домашнього експерименту. Визначено перелік умінь і навичок, яких набувають учні під час виконання завдання вдома. Наголошено на важливості практичних занять, проведених у природному середовищі. Звернено увагу на те, що учень повинен максимально самостійно проходити всі етапи дослідження. Підкреслено, що високих результатів досягають ті педагоги, які підтримують контакти з науковцями ВНЗ або науково-дослідних установ і разом з ними керують дослідницькою роботою школярів. Зауважено, що шкільна дослідницька робота може стати першою творчею працею обдарованого учня, запорукою його професійної успішності в майбутньому.Проанализирована методика внедрения исследовательского метода обучения в практику общеобразовательной школы на примере уроков биологии. Рассмотрен один из видов опытно-экспериментальной деятельности учащихся - домашний эксперимент. Освещена роль учителя в организации домашнего эксперимента. Определен перечень умений и навыков, которые приобретают ученики во время выполнения задания дома. Подчеркнута важность практических занятий, проведенных в естественной среде. Обращено внимание на то, что ученик должен максимально самостоятельно проходить все этапы исследования. Подчеркнуто, что высоких результатов достигают те педагоги, которые поддерживают контакты с учеными ВУЗ или научно-исследовательских учреждений и вместе с ними управляют исследовательской работой школьников. Отмечено, что школьная исследовательская работа может стать первым творческим трудом одаренного ученика, залогом его профессиональной успешности в будущем.analyzed the methodology of implementation of the research method of teaching the practice of secondary school biology classes as an example. Considered one of the types of research and experimental activities of students - a home experiment. Highlight the role of teachers in the organization of home experiment. The list of skills that students acquire during the execution of tasks at home. Stressed the importance of practical exercises conducted in the natural environment. Attention is drawn to the fact that most students must pass all the stages of self-study. Emphasized that the good results achieved are teachers who have contacts with scientists from universities or research institutions, and with them control the research work of students. It is noticed that the school research could be the first creative work of a gifted student, the key to his professional success in the future.
  Повний текст PDF - 131.422 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дулій В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дулій В. Методика дослідницької еколого-натуралістичної роботи старшокласників / В. Дулій // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_12_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського