Наукова періодика України Рідна школа


Лазаренко А. 
Засоби створення проблемних ситуацій під час розв’язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі / А. Лазаренко // Рідна школа. - 2011. - № 11. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_11_7
Зосереджено увагу на підвищенні якості навчання фізики шляхом поєднання теоретичних и практичних компонентів навчальної підготовки. Розглянуто застосування методу створення проблемних ситуацій як одного з найбільш ефективних в організації творчої роботи учнів. Розкрито методичні прийоми, які використовуються для створення проблемних ситуацій. Виокремлено найбільш характерні для педагогічної практики типи проблемних ситуацій та наведено етапи вирішення сформульованої проблеми. На прикладі розв'язання задачі з розділу "Механіка" продемонстровано особливості використання фундаментальних законів фізики. Зазначено, що завдяки формуванню в учнів розуміння відповідності між образними модельними уявленнями і послідовними символічними перетвореннями аналітичної моделі школярі отримують універсальний гнучкий алгоритм для розв'язання більшості задач.Сосредоточено внимание на повышении качества обучения физике путем сочетания теоретических и практических компонентов учебной подготовки. Рассмотрено применение метода создания проблемных ситуаций как одного из наиболее эффективных в организации творческой работы учащихся. Раскрыты методические приемы, которые используются для создания проблемных ситуаций. Выделены наиболее характерные для педагогической практики типы проблемных ситуаций и приведены этапы решения сформулированной проблемы. На примере решения задачи из раздела "Механика" продемонстрированы особенности использования фундаментальных законов физики. Отмечено, что благодаря формированию у учащихся понимания соответствия между образными модельными представлениями и последовательными символическими преобразованиями аналитической модели школьники получают универсальный гибкий алгоритм для решения большинства задач.The question of upgrading educational process on physics due to using of problem situation for the decision of tasks is lighted up in the article. It is marked the necessity of forming for the pupils of understanding of accordance between the figurative modeling representations and successive symbolic transformations of analytical model, thanks to what pupils get an universal flexible algorithm for the decision of most tasks, in particular problems of the raised level of complexity.
  Повний текст PDF - 155.633 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лазаренко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лазаренко А. Засоби створення проблемних ситуацій під час розв’язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі / А. Лазаренко // Рідна школа. - 2011. - № 11. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_11_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського