Наукова періодика України | Рідна школа | ||
Порох Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_11_14 Запропоновано заходи з мінімізації ризику захворюваності, зростання опірності негативним впливам, зниження тривожності та виявів агресії серед учнів (що пов'язані зі збільшенням навчального навантаження, погіршенням стану довкілля, складною соціально-економічною ситуацією тощо), які може застосовувати психологічна служба (ПС). Розкрито досвід апробації в 1999 - 2010 рр. у гімназії "Міленіум" № 318 м. Київ системи психологічної діагностики та моніторингу розвитку учнів упродовж шкільного життя. Висвітлено особливості роботи ПС з кожною віковою категорією учнів. Відзначено, що ПС проводить за запитом учителів, адміністрації школи, батьків індивідуальну діагностику, діагностику соціально-психологічного клімату у класних колективах, діагностику творчих здібностей, а також профорієнтаційну діагностику у груповій та індивідуальній формах з наданням індивідуальних консультацій.Предложены меры по минимизации риска заболеваемости, роста сопротивляемости негативным воздействиям, снижению тревожности и проявлений агрессии среди учащихся (связанные с увеличением нагрузки, ухудшением состояния окружающей среды, сложной социально-экономической ситуацией), которые может применять психологическая служба (ПС). Представлен опыт апробации в 1999 - 2010 гг. в гимназии № 318 г. Киев системы психологической диагностики и мониторинга развития учащихся в течение школьной жизни. Освещены особенности работы ПС с каждой возрастной категорией учащихся. Отмечено, что ПС проводит по запросу учителей, администрации школы, родителей индивидуальную диагностику, диагностику социально-психологического климата в классе, диагностику творческих способностей, а также профориентационную диагностику с предоставлением индивидуальных консультаций.The article reveals the essence of the diagnostics and monitoring system of pupils' psychological development which was approbated in Kyiv gymnasium "Millennium" 318 during 1999 - 2010. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Порох Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_11_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |