Наукова періодика України | Public manаgement | ||
Serdechna L. V. Regulation of the advertising in the context of the sustainable development of Ukraine (archetypical approach) / L. V. Serdechna // Public manаgement. - 2019. - № 3. - С. 394-402. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2019_3_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Serdechna L. V. Regulation of the advertising in the context of the sustainable development of Ukraine (archetypical approach) / L. V. Serdechna // Public manаgement. - 2019. - № 3. - С. 394-402. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2019_3_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |