Наукова періодика України Public manаgement


Semenets-Orlova I. A. 
Transformation in education institutions in a context of social conflicts: upon m. Maffesoli’s concept of the "neo-tribalism" archetype / I. A. Semenets-Orlova // Public manаgement. - 2017. - № 3. - С. 276-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_3_27
This article analyzes trends neo-tribalism, reflecting the complex of social transformation in modern society. The author examines the characteristic features neo-tribes, performs comparative analysis of modern traditional tribes. In the context of this problem much attention paid to the concepts ethnocentrism and tribalism, regionalism, regional patriotism. The author analyzes educational institutional transformation within the regulatory phase 3rd epochal cycle. On the basis of bias neo-tribalism author proves critical need for successful completion of power decentralization reform, ensuring real autonomy of educational institutions in modern Ukraine, which will create an organic basis for the reform of secondary education and the implementation of other major educational changes.Проаналізовано тенденцію неотрайбалізму, що відображає складну трансформацію соціальності в сучасному суспільстві. Досліджено характерні ознаки неотрайбів, здійснено компаративний аналіз традиційних племен із сучасними племенами. Значну увагу приділено концепціям етноцентризму та трайбалізму, регіоналізації, територіального патріотизму. Надано аналіз освітніх інституційних трансформацій в рамках нормативних фаз третього епохального циклу. На основі врахування тенденційності неотрайбалізму обгрунтовано критичну потребу успішного закінчення реформи децентралізації влади, забезпечення реальної автономії закладів освіти в сучасній Україні, що створить органічну основу для здійснення реформи середньої освіти та впровадження інших масштабних освітніх змін.Проанализированы тенденции неотрайбализма, которые отражают сложную трансформацию социальности в современном обществе. Исследованы наиболее характерные черты неотрайбов, осуществлен компаративный анализ традиционных племен с современными племенами. В контексте данной проблематики значительное внимание уделено концепциям этноцентризма и трайбализма, регионализации, территориального патриотизма. Проанализированы образовательные институциональные трансформации в рамках нормативных фаз третьего эпохального цикла. На основе учета тенденциозности неотрайбализма обосновано критическую потребность успешного окончания реформы децентрализации власти, обеспечение реальной автономии учебных заведений в современной Украине. Это создаст органическую основу для осуществления реформы среднего образования и внедрения других масштабных образовательных изменений.
  Повний текст PDF - 396.186 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Semenets-Orlova I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Semenets-Orlova I. A. Transformation in education institutions in a context of social conflicts: upon m. Maffesoli’s concept of the "neo-tribalism" archetype / I. A. Semenets-Orlova // Public manаgement. - 2017. - № 3. - С. 276-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_3_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського