Наукова періодика України Public manаgement


Romanenko Y. A. 
Theoretical and methodological identification of the concept of "marketing communications" (archetypal approach) / Y. A. Romanenko, I. V. Chaplay, V. І. Hurkovskyy // Public manаgement. - 2017. - № 3. - С. 259-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_3_25
In the article its determined that instruments of prospective marketing communications are an effective means of providing to the mechanisms of public administration the dynamics of development, trends of which should meet the complex of needs and requests of citizens-consumers; analysed the features of formation and development; indicated on that marketing provides communications, eventually, more gravity toward the formation of civil society through democratization of governance mechanisms.Визначено, що інструменти перспективних маркетингових комунікацій є ефективними засобами надання механізмам державного управлінню динаміки розвитку, напрями якого повинні відповідати комплексу потреб та запитів громадян-споживачів. Проаналізовано їх особливості становлення та розвитку. Вказано на те, що маркетингові комунікації забезпечують, врешті-решт, все більше тяжіння в бік формування громадянського суспільства через демократизацію механізмів державного управління.Определено, что инструменты перспективных маркетинговых коммуникаций составляют эффективные средства оказания механизмам государственному управлению динамики развития, направления которого должны соответствовать комплексу потребностей и запросов граждан-потребителей. Проанализированы их особенности становления и развития. Указано на то, что маркетинговые коммуникации обеспечивают, в конце концов, все большее тяготение в сторону формирования гражданского общества через демократизацию механизмов государственного управления.
  Повний текст PDF - 456.198 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Romanenko Y.
  • Chaplay I.
  • Hurkovskyy V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Romanenko Y. A. Theoretical and methodological identification of the concept of "marketing communications" (archetypal approach) / Y. A. Romanenko, I. V. Chaplay, V. І. Hurkovskyy // Public manаgement. - 2017. - № 3. - С. 259-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_3_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського