Наукова періодика України | Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики | ||
Демчук Н. М. Роль префіксів у формуванні термінів маркетингу у французькій мові / Н. М. Демчук // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2016. - № 29. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2016_29_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Демчук Н. М. Роль префіксів у формуванні термінів маркетингу у французькій мові / Н. М. Демчук // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2016. - № 29. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2016_29_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |