Наукова періодика України | Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики | ||
Велика І. О. Гендерний наратив як засіб конструювання рекламного дискурсу / І. О. Велика // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2011. - Вип. 19. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2011_19_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Велика І. О. Гендерний наратив як засіб конструювання рекламного дискурсу / І. О. Велика // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2011. - Вип. 19. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2011_19_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |