Наукова періодика України | Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики | ||
Шевченко М. Ю. Семантичні та структурні особливості рекламних слоганів / М. Ю. Шевченко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2010. - Вип. 18. - С. 481-487. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2010_18_61 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко М. Ю. Семантичні та структурні особливості рекламних слоганів / М. Ю. Шевченко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2010. - Вип. 18. - С. 481-487. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2010_18_61.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |