Наукова періодика України | Проблеми сучасної педагогічної освіти | ||
Везетіу К. В. Інтерпретація результатів вихідного рівня сформованості науково-методичної компетентності експериментальної та контрольної групп / К. В. Везетіу // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 256-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39%282%29__50 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Везетіу К. В. Інтерпретація результатів вихідного рівня сформованості науково-методичної компетентності експериментальної та контрольної групп / К. В. Везетіу // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 256-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(2)__50.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |