Наукова періодика України Проблеми сучасної педагогічної освіти


Везетіу К. В. 
Інтерпретація результатів вихідного рівня сформованості науково-методичної компетентності експериментальної та контрольної групп / К. В. Везетіу // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 256-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39%282%29__50
  Повний текст PDF - 877.017 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Везетіу К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Везетіу К. В. Інтерпретація результатів вихідного рівня сформованості науково-методичної компетентності експериментальної та контрольної групп / К. В. Везетіу // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 256-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(2)__50.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Везетіу Катерина Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського