Наукова періодика України | Проблеми сучасної педагогічної освіти | ||
Мілаш О. О. Формування дослідницької культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки / О. О. Мілаш // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39%282%29__26 Визначено зміст, структурні та функціональні складові дослідницької культури майбутніх учителів історії та суспільствознавства. Запропоновано модель формування у цих фахівців дослідницької культури, яка грунтується на системній інтеграції історико-філософських категорій та є основою побудови відповідної методики. Визначено мету, завдання, принципи, способи, критерії та показники сформованості дослідницької культури. Підтверджено підвищення якості формування дослідницької культури майбутніх учителів історії та суспільствознавства за рахунок реалізації розробленої методики. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мілаш О. О. Формування дослідницької культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки / О. О. Мілаш // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(2)__26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |