Наукова періодика України Psycholinguistics


Шамне А. 
Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів / А. Шамне, Т. Доцевич, А. Акімова // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 25, Iss. 1. - С. 384-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_19
  Повний текст PDF - 803.864 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шамне А.
  • Доцевич Т.
  • Акімова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шамне А. Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів / А. Шамне, Т. Доцевич, А. Акімова // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 25, Iss. 1. - С. 384-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шамне Анжеліка Володимирівна (психологічні науки)
  • Доцевич Таміла Іванівна (психологічні науки)
  • Доцевич Тамілія Іванівна (психологічні науки)
  • Акімова Аліна Олександрівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського