Наукова періодика України | Psycholinguistics | ||
Шамне А. Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів / А. Шамне, Т. Доцевич, А. Акімова // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 25, Iss. 1. - С. 384-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шамне А. Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів / А. Шамне, Т. Доцевич, А. Акімова // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 25, Iss. 1. - С. 384-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |