Наукова періодика України | Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти | ||
Лаврентьєва Н. Структурно-функціональна модель формування творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки / Н. Лаврентьєва // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2016. - Вип. 4. - С. 236-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2016_4_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лаврентьєва Н. Структурно-функціональна модель формування творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки / Н. Лаврентьєва // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2016. - Вип. 4. - С. 236-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2016_4_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |