Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Ullal M. S. 
Influence of advertisement on customers based on AIDA model / M. S. Ullal, I. Th. Hawaldar // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 4. - С. 285-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_4_26
  Повний текст PDF - 536.99 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ullal M.
  • Hawaldar I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ullal M. S. Influence of advertisement on customers based on AIDA model / M. S. Ullal, I. Th. Hawaldar // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 4. - С. 285-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_4_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського