Наукова періодика України Психологія: реальність і перспективи


Созонюк О. С. 
Детермінанти розвитку психологічної культури майбутніх вчителів початкової школи / О. С. Созонюк // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_41
Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння детермінації якості особистості вчителя. Розкрито специфіку поняття "психологічна культура вчителя початкової школи", викладено сутнісні характеристики детермінантів її розвитку. Розроблено концептуальну структурно-функціональну модель психологічної культури вчителя початкової школи. Експериментально досліджено особливості сформованості та дії показників екзо-, онто- та ендодетермінантів її розвитку. Описано особистісно детерміновану модель розвитку психологічної культури вчителя початкової школи. Наведено методичні рекомендації щодо цілеспрямованого розвитку психологічної культури вчителя початкової школи як фактора підвищення ефективності його психолого-педагогічної діяльності.
  Повний текст PDF - 209.338 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Созонюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Созонюк О. С. Детермінанти розвитку психологічної культури майбутніх вчителів початкової школи / О. С. Созонюк // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_41.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Созонюк Ольга Степанівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського