Наукова періодика України | Психологія: реальність і перспективи | ||
Созонюк О. С. Детермінанти розвитку психологічної культури майбутніх вчителів початкової школи / О. С. Созонюк // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_41 Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння детермінації якості особистості вчителя. Розкрито специфіку поняття "психологічна культура вчителя початкової школи", викладено сутнісні характеристики детермінантів її розвитку. Розроблено концептуальну структурно-функціональну модель психологічної культури вчителя початкової школи. Експериментально досліджено особливості сформованості та дії показників екзо-, онто- та ендодетермінантів її розвитку. Описано особистісно детерміновану модель розвитку психологічної культури вчителя початкової школи. Наведено методичні рекомендації щодо цілеспрямованого розвитку психологічної культури вчителя початкової школи як фактора підвищення ефективності його психолого-педагогічної діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Созонюк О. С. Детермінанти розвитку психологічної культури майбутніх вчителів початкової школи / О. С. Созонюк // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_41.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |