Наукова періодика України | Professional education: methodology, theory and technologies | ||
Borysov S. Personofication and Story-Making as a Pedagogical Approach Toward Enhancing Cognitive Activity in Learning Complex Scientific Concepts / S. Borysov, T. Ricard // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2018. - Вип. 7(1). - С. 6-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2018_7%281%29__3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Borysov S. Personofication and Story-Making as a Pedagogical Approach Toward Enhancing Cognitive Activity in Learning Complex Scientific Concepts / S. Borysov, T. Ricard // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2018. - Вип. 7(1). - С. 6-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2018_7(1)__3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |