Наукова періодика України | Professional education: methodology, theory and technologies | ||
Довгопола Л. Формування готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до науково-дослідної діяльності у процесі проведення навчально-польової практики / Л. Довгопола, Ю. Шапран // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2018. - Вип. 7(1). - С. 118-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2018_7%281%29__10 Визначено сутнісні ознаки дефініції "готовність майбутніх учителів біології до професійної діяльності в процесі практичної підготовки", сутність і структуру досліджуваного феномена та з’ясовано особливості практичної підготовки як основи професійної підготовки майбутніх учителів біології. Визначено організаційно-педагогічні умови й методологічні підходи формування готовності майбутніх учителів біології до професійної діяльності під час практичної підготовки, розроблено й теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх учителів біології до професійної діяльності під час практичної підготовки, експериментально доведено її ефективність; простежено динаміку рівнів сформованості досліджуваного феномена. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Довгопола Л. Формування готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до науково-дослідної діяльності у процесі проведення навчально-польової практики / Л. Довгопола, Ю. Шапран // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2018. - Вип. 7(1). - С. 118-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2018_7(1)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |