Наукова періодика України | Педагогічний процес: теорія і практика | ||
Горбань Г. Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах реформування освіти / Г. Горбань // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 3. - С. 37–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_3_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбань Г. Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах реформування освіти / Г. Горбань // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 3. - С. 37–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_3_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |