Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Дика Н. 
Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці / Н. Дика // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_7
Висвітлено реалізацію концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці. Проаналізовано різні погляди і підходи до аналізу мовної особистості, які визначають основну складову цього поняття. Зосереджено увагу на тому, що формування мовної особистості залежить від багатьох чинників і факторів впливу на її функціонування. Обґрунтовано доцільність врахування загальних лінгводидактичних особливостей процесу формування мовної особистості, орієнтації на комплексний розвиток усіх її складових компетентностей. Зроблено висновок, що оптимальний підбір ефективних методів, прийомів та засобів, форм сприятимуть формуванню мовної особистості у процесі вивчення синтаксису. Освещена реализация концепта языковой личности в современной лингводидактике. Проанализированы различные взгляды и подходы к анализу языковой личности, которые определяют основную составляющую этого понятия. Сосредоточено внимание на том, что формирование языковой личности зависит от многих факторов влияния на её функционирование. Обоснована целесообразность учета общих лингводидактических особенностей процесса формирования языковой личности, ориентации на комплексное развитие всех её составляющих компетенций. Сделан вывод, что оптимальный подбор эффективных методов, приемов и средств, форм способствует формированию языковой личности в процессе изучения синтаксиса.The author highlights the implementation of the concept of linguistic identity in modern linguodidactics. Analyzed different views and approaches to the analysis of linguistic identity that define the basic component of this concept. The emphasis is on the fact that the formation of linguistic identity depends on many factors and impacts of its operations. Leading is the need to prepare a competent person with the appropriate level of linguistic competence based on a system of knowledge of the language, units of language at all levels (phonetic, lexical, derivational, morphological, syntactic) that are used as building material for the generation and detection of expression and rules handling them. Students acquiring linguistic system, form speech skills, linguistic concepts, improve the culture of language and speech.
  Повний текст PDF - 1.905 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дика Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дика Н. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці / Н. Дика // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дика Наталія Михайлівна (педагогічні науки)
  • Дика Наталя Дмитрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського