Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Дерека Т. 
Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи / Т. Дерека // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_15
Розглянуто самостійну роботу студентів за характером керівництва, способом здійснення контролю, рівнем обов’язковості та прояву творчості. Наведено види, етапи, форми контролю самостійної роботи студентів. Охарактеризовано внутрішні чинники, які сприяють активізації самостійної роботи студентів. Проаналізовано кількісні дані змісту професійної підготовки фахівців фізичного виховання щодо самостійної роботи в навчальних планах підготовки студентів на освітньо-кваліфікаційному рівні «молодший спеціаліст», «бакалавр», «магістр». Визначено компоненти акмеологічної компетентності, що формуються під час самостійної роботи студентів в процесі неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання.Рассмотрена самостоятельная работа студентов по характеру руководства, способам контроля за уровнем обязательности и проявления творчества. Приведены виды, этапы, формы контроля самостоятельной работы студентов. Охарактеризованы внутренние факторы, которые способствуют активизации самостоятельной работы студентов. Проанализированы количественные данные содержания профессиональной подготовки специалистов физического воспитания относительно самостоятельной работы в учебных планах подготовки студентов на образовательно-квалификационном уровне "младший специалист", "бакалавр", "магистр". Определены компоненты акмеологической компетентности, которые формируются во время самостоятельной работы студентов в процессе непрерывной профессиональной подготовки специалистов физического воспитания.There are abilities to learn and to work independently as complicated system competencies and integral part of the general competencies designated in the article. The students’ self-study is considered in accordance with the type of guidance, form of control, the level of demands to creativity usage. There are types, stages and forms of control of self-study itemized. The internal factors that contribute to the self-study activization are characterized. It is noted that an active self-study of students is only possible when their motivation is persistent. There is quantitative data of physical education specialists’ training content for students’ self-study preparation curriculum analyzed on such educational qualification levels as "junior specialist", "Bachelor", "Master".
  Повний текст PDF - 857.016 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дерека Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дерека Т. Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи / Т. Дерека // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дерека Тетяна Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського