Сорокін І. 
Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів / І. Сорокін // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_12
Розкрито сутність форм інтерактивного навчання, проаналізовано особливості впровадження інтерактивних технологій у системі співпраці вчителів-словесників, психологів, соціально-педагогічних працівників до роботи з неповнолітніми з девіантною поведінкою. Особлива увагу звернено на процес швидкого реагування для вирішення проблем підлітків з девіантною поведінкою.Раскрыта сущность форм интерактивного обучения, проанализированы особенности внедрения интерактивных технологий в системе сотрудничества учителей-словесников, психологов, социально-педагогических работников к работе с несовершеннолетними с девиантным поведением. Особое внимание обращено на процесс быстрого реагирования для решения проблем подростков с девиантным поведением.The article reveals the essence of the forms of interactive learning, analyzes the characteristics of the implementation of interactive technologies in the system of co-language and literature teachers, psychologists, social education workers to work with minors with deviant behavior. Particular attention is paid to the process of rapid response to address this problem. Socio- educational support in schools is done by providing guidelines, aimed at providing psychological and pedagogical conditions of life of the disciple promote its full development and socialization.
  Повний текст PDF - 492.984 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сорокін І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сорокін І. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів / І. Сорокін // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сорокін Ігор Ігорович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського