Наукова періодика України | Педагогічний процес: теорія і практика | ||
Греб М. М. Лінгводидактична стратегія формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: соціокультурний аспект / М. М. Греб // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_3_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Греб М. М. Лінгводидактична стратегія формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: соціокультурний аспект / М. М. Греб // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_3_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |