Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Добротвор О. В. 
Комунікативна компетентність як предмет наукового дослідження / О. В. Добротвор // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_3_8
Розглянуто проблему трактування комунікативної компетентності як результату у навчальному процесі. Систематизовано основні підходи до розуміння предмету комунікації, до визначення сутності комунікативної компетентності людини. Доведено, що результатом комунікації є ефект взаєморозуміння у діалозі з іншою людиною в межах співробітництва та співтворчості, який досягається за рахунок самовизначення і має прояв у текстах комунікації, що супроводжують вирішення колективних завдань. Акцентовано увагу на передумові одержання продуктивного результату у сумісних роботах – комунікативності, а також неодміній якості ділової людини, зорієнтованої на розвиток колективної діяльності - комунікативній компетентності.Рассмотрена проблема трактовки коммуникативной компетентности как результата в учебном процессе. Систематизированы основные подходы в понимании предмета коммуникации, в определении сути коммуникативной компетентности человека. Акцентировано внимание на предпосылке получения продуктивного результата в совместных работах - коммуникативности, а также обязательного качества делового человека, ориентированной на развитие коллективной деятельности - коммуникативной компетентности.In the article the problem of interpretation of communicative competence as a result of study process is being considered. The main approaches in understanding of the subject of communication in order to determine the nature of the communicative competence of a person are systematized.
  Повний текст PDF - 265.599 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Добротвор О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Добротвор О. В. Комунікативна компетентність як предмет наукового дослідження / О. В. Добротвор // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Добротвор Олена Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського