Наукова періодика України Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України


Радченко О. В. 
Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку / О. В. Радченко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. - 2012. - Вип. 36. - С. 214-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pprbsu_2012_36_27
  Повний текст PDF - 2.418 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Радченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Радченко О. В. Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку / О. В. Радченко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. - 2012. - Вип. 36. - С. 214-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pprbsu_2012_36_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Радченко Олександр Віталійович (1959–) (державне управління)
  • Радченко Олег Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського