Наукова періодика України | Проблеми політичної психології | ||
Воронова В. В. Проблеми деперсоналізації та дегуманізації сучасних засобів брендингу і реклами: психологічний аналіз / В. В. Воронова // Проблеми політичної психології. - 2016. - Вип. 4. - С. 143-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppr_2016_4_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Воронова В. В. Проблеми деперсоналізації та дегуманізації сучасних засобів брендингу і реклами: психологічний аналіз / В. В. Воронова // Проблеми політичної психології. - 2016. - Вип. 4. - С. 143-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppr_2016_4_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |