Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Ревко А. Система освіти як детермінанта людського розвитку: польський досвід / А. Ревко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 2. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_2_10 Досліджено польський досвід функціонування системи освіти як головної детермінанти людського розвитку. Розглянуто основні джерела фінансування освіти за умов децентралізації владних повноважень. Визначено, що інвестиції в освіту як базис людського розвитку на кожному етапі життєвого циклу людини різняться за своєю цільовою спрямованістю та джерелами витрат. Проведено аналіз річних державних витрат на вищу освіту серед країн-членів Європейського простору вищої освіти. Встановлено, що якісний людський розвиток, його трансформація та використання забезпечує формування, ефективне використання та нарощення конкурентних переваг конкретного адміністративно-територіального утворення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ревко А. Система освіти як детермінанта людського розвитку: польський досвід / А. Ревко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 2. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |